woensdag 4 juli 2018

Shop the look

Je kent dat wel, je zit op een avond wat inspiratie op te doen op Pinterest en ineens is daar je droominterieur. Ik heb dit regelmatig, zo ook bij het interieur wat we nu behandelen.

Dit Interieur heb ik een aantal jaar geleden op Pinterest geplaatst en wanneer ik het weer tegenkom blijft het me inspireren. Het is volgens mij een van mijn meest gedeelde foto's op Pinterest. Maar hoe creëer je thuis deze look?
Natuurlijk hebben we niet allemaal de ruimte voor een doorkijkhaard, maar de brede haard met de televisie erboven, deelt de kamer mooi op en geeft gelijk een rijk gevoel. Geef wanden en vloer een betonlook uitstraling, dit bereik je met een gietvloer, novillon en op de wand met kalkverf of betonstuc.

Het gebruik van al dat beton kan het interieur kil maken. Door de wand een warme tint te geven en hier is gebruik gemaakt van een groot vloerkleed en stoere leren bank. Helaas is deze bank uit de collectie bij PTMD, maar er is een alternatief.
Block bank PTMD
Dit is de Block bank van PTMD. Een mooie elementenbank waardoor je een mooie opstelling kan maken. Ga voor luxe velvet of kiest voor stoer Colorado leer. Om een stoer maar luxe interieur te creëren.

Die Sidetables waren je vast al opgevallen?! Unieke stukken hout die mooi contrasteren met de betonstuc muur. Waar vindt je zulke sidetables nou? Toevallig heeft PTMD een vergelijkbaar item momenteel in de collectie:
PTMD Sidetable teak deco
Zoals je ziet kun je bij deze look meer uitgeven aan meubels want er wordt minimaal gebruik gemaakt van accessoires. Natuurlijk kun je naar wens meer kleur aanbrengen door kussens, kaarsen of kunst.
Vragen, inspiratie of advies nodig? info@prachtinterieur.nl

bronnen: PTMD Home Collection, Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten